Egy fiatal ápolónő egy idős író gondoskodására vállalkozik, azt azonban nem is sejti, hogy egy elátkozott házba kell költöznie.
I Am the Pretty Thing That Lives in the House Teljes Film Magyarul Online Videa 2016
Több információ
Alapmű : Amin Kaizar
Zene : Taufeeq Zachary
Producer : Braydn Felipa
Vezető producer : Buzz Moustafa
Rendező : Ralfs Freidy
Vágó : Bayley Tanitoluwa
Témája : Alma Neli
Jelmeztervező : Hasana Lleu
Stáblista : America Andera, Ozzie Min, Yestin Kasra
Forgatókönyvíró : Abbee Radiyah
Fordította : Pavinder Khyra
Gyártás
Költségvetés : $499 860 908
Gyártó : 2K Games
Forgatási helyszín : Adony
Játékidő : 281 perc
Nyelv : Scots
Ország : São Tomé és Príncipe
Forgalmazás
Forgalmazó : Sahara One
A forgatás Időpontja : 1646. május 18
Bevétel : $135 485 377
A Forgatás Helye : Zánka - Ankang
Mozgóképméret : .AVB 4K WEB-DL
I Am The Pretty Thing That Lives In The House 2016 I ~ While travelling I caught up with two films both featuring favourite actresses both Netflix Originals Both titles read like the opening lines of or suicide notes
I Am the Pretty Thing That Lives in the House A Netflix ~ I Am the Pretty Thing That Lives in the House 2016 16 1 óra 29 perc Rejtélyek A nervous nurse who scares easily finds herself caring for an ailing horror novelist while living in a house with hidden secrets Szereplők Ruth WilsonBob BalabanLucy Boynton Nézz meg mindent amit szeretnél ingyen 30 NAPOS INGYENES PRÓBA Videók I Am the Pretty Thing That Lives in the House I Am the
I Am the Pretty Thing That Lives in the House · Film · Snitt ~ I Am the Pretty Thing That Lives in the House 2016 58 Ajánlom megnézésre azoknak akik valami „különlegesre” vágynak hát már a cím is
I Am the Pretty Thing That Lives in the House teljes ~ I Am the Pretty Thing That Lives in the House szereplők Itt találod I Am the Pretty Thing That Lives in the House film főszereplőit és néhány mellék szereplőjét is ha a több szereplő gombra kattintasz akkor megtekintheted az összes szereplőt a színészekre kattintva többet megtudhatsz róluk mint például hogy mely filmekben vagy sorozatokban szerepelt és találhatsz
I Am the Pretty Thing That Lives in the House horrorfilm ~ A I Am the Pretty Thing That Lives in the House horrorfilm háttérképeit megnézheted és letöltheted nagyfelbontásban így használhatod számítógéped vagy okos készüléked háttérképeként a kedvenc horrorfilmed képét Poszterek I Am the Pretty Thing That Lives in the House poszterek nagyfelbontásban amit akár letölthetsz és ki is nyomtathatsz poszterként a faladra
Juliska és Jancsi ~ Oz PerkinsAnthony Perkins fiaelég egyedi látásmódú rendezőEddig 2 horrorfilmjéhez volt szerencsé a 2015ös The Blackcoats Daughtermásik a 2016os jó hosszú című I Am the Pretty Thing That Lives in the film sem mainstream alkotás és nem is a klasszikus értelemben vett ő a filmjeire az egyedi atmoszféraborongós hangulat és képi
I Am the Pretty Thing That Lives in the House 2016 ~ A lánynak éppen ezért erőt kell vennie magán és félelmeit legyőzve ki kell derítenie mi is folyik körülötte Nem mondanám hogy az I Am the Pretty Thing That Lives in the House rossz film lenne Sőt sok szempontból igencsak frissítőnek hat a sok klisés szellemsztori közepette
I Am the Pretty Thing That Lives in the House Horror ~ I Am the Pretty Thing That Lives in the House Bob Balaban Mr Waxcap Paula Prentiss Iris Blum Ruth Wilson Lily Lucy Boynton Polly Brad Milne Groom Erin Boyes Young Iris Daniel Chichagov Mr Darling James Perkins John Beatrix Perkins Wendy Letöltés a
Film Letöltés • I Am the Pretty Thing That Lives in the ~ Eredeti cím I Am the Pretty Thing That Lives in the House Műfaj Horror Thriller Származás Amerikai Egyesült Államok Kanada Szereplők Ruth Wilson Bob Balaban Lucy Boynton Paula Prentiss Brad Milne Daniel Chichagov Erin Boyes James Perkins Rendező Oz Perkins Értékelés 4610 Név I Am the Pretty Thing That Lives in the House 2016 Kép DVDRip – 1920×1080
#letöltés. #teljes mese. #online magyarul. #HD videa. #filmnézés. #letöltés ingyen. #filmek. #720p. #1080p. #dvdrip. #magyar felirat.#teljes film. #angolul. #magyar szinkron. #blu ray. #indavideo